Portré
A Nemzeti Tehetség Program egyik felhívását olvasva úgy dönt, pályázatot nyújt be az Emberi Erőforrás Támogatáskezelőhöz. A pályázat kidolgozásánál azonban újabb és újabb kérdései merülnek fel, amelyekre hiába keresi egyedül a választ. Mit tegyen ilyenkor? A legjobb, ha előveszi a telefonját és felhívja az ügyfélszolgálatot.
Emberi Erőforrás Támogatáskezelő, Török Imola, miben segíthetek? – hallja a vonal túlsó végéről a kedves és hallhatóan mosolygós hangot. Elkezdi felsorolni kérdéseit, közben próbálja elképzelni a hanghoz tartozó arcot, amit – bármennyire is kíváncsi – a legnagyobb valószínűség szerint sosem fog látni.
Vagy mégis? Azért, hogy megtudja, ki is „a lány a hang mögött”, szervezetünk egyik ügyfélszolgálati munkatársával, Török Imolával beszélgettünk.
Hogyan kerültél az Emberi Erőforrás Támogatáskezelő ügyfélszolgálatához?
Diákmunka szövetkezeten keresztül kerültem kapcsolatba a Támogatáskezelővel. 2013. októberében kezdtem el itt dolgozni, 5 hónapon keresztül voltam itt – meséli el a sokoldalú lány, aki nem mellékesen az Óbudai Egyetem utolsó éves, had- és biztonságtechnikai mérnök-hallgatója.
Az ideiglenes diákmunkából időközben főállás lett: hétfőtől már nem diákmunkában, hanem főállású kollégaként dolgozol. Milyen távolabbi céljaid vannak?
5 hónap után jelentkeztem állandó állásra. Nagyon szeretem a kollégáimat, a munkakörnyezetemet, és nagyon pozitívak a visszajelzések a feletteseim részéről a munkámra vonatkozóan. Mindenképpen szeretnék hosszú távon itt maradni és ezzel foglalkozni, mert szeretem ezt a munkát, szeretek a pályázókkal foglalkozni, és örülök, ha segíthetek.